Ben je een zorgprofessional? Voeg Aan Zorg Professionals Nederland

Klachtenreglement

Klachtenprocedure van Zorg Professionals Nederland

Uiteraard doen wij er alles aan om de zorg zo goed mogelijk en naar jouw tevredenheid uit te voeren. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij bieden je daarom twee mogelijkheden om je klacht bij ons kenbaar te maken.

1. Melden bij medewerker van Zorg Professionals Nederland

Bij Zorg Professionals Nederland nemen we elke klacht of uiting van onvrede serieus. Wij zien dit als een kans om samen te verbeteren. U kunt uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken: mondeling, telefonisch, schriftelijk of per e-mail.

Wij vinden het belangrijk dat uw klacht zo dicht mogelijk bij de bron wordt besproken. Daarom kunt u zich in eerste instantie wenden tot uw eigen zorgverlener of de coördinator van het wijkteam. Vaak kan er in een persoonlijk gesprek al een oplossing worden gevonden.

Wanneer dit niet voldoende is, kunt u uw klacht formeel indienen bij Zorg Professionals Nederland. Dit door een e-mail te sturen naar info@zorgprofessionalsnederland.nl. Binnen vijf werkdagen nemen wij contact met u op om uw klacht te bevestigen en een vervolggesprek te plannen. Samen zoeken wij naar een passende oplossing die recht doet aan uw situatie en wensen.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare